Preskočiť na hlavný obsah

Svadobné účesy 2018

Na svadobný účes treba myslieť dopredu a starať sa o dĺžku a kvalitu vlasov niekoľko mesiacov pred svadbou.

Často si nevesta zmyslí, že chce mať dlhé vlasy len pár dní pred dňom D, čomu sa dá pomôcť technikou predlžovania. Kedykoľvek však niečo robíme s vlasmi (od farbenia až po strihanie), v zásade platí to, že každú zmenu treba vyskúšať popredu a tiež netreba zabudnúť na to, že aj skúška niečo stojí. Obyčajne je to polovica sumy za výsledný svadobný účes.
Ceny sa pohybujú v rôznych reláciach v závislosti od miesta a kvality kaderníka. Závisí len na Vás, koľko do toho chcete investovať. A či sa necháte prekvapiť, alebo obetujete časť financií na skúšku účesu, je tiež na Vás.
Ja osobne sa prikláňam k názoru, že zásadné veci, ku ktorým nevestin účes určite patrí, treba odskúšať a keď sa dá spojiť príjemné s užitočným, neváham: Dám sa učesať na priateľkinu svadbu a to bude zároveň aj moja skúška svadobného účesu, a tak si vyskúšam aj odolnosť účesu v teréne a podobných podmienkach.

Toľko z praktických rád a teraz, milé nastávajúce nevesty, nechajte sa inšpirovať videom so svadobnými účesmi na rok 2018:




TIP: Ušetrite aj vy, nakúpte ešte dnes na Aliexpresse. Svadobné doplnky, dekorácie alebo aj niečo iné.



Komentáre

  1. Ona - no zalezi od toho, aku ozdobu chces mat na hlave- ci len korunku, ci zavoj - zospodu, na vrchu hlavy...Ja nosim vlasy rozpustene, tak som si zvolila na svadbu drdol, lebo so zavojom na vrchu hlavy a rozpustenymi vlasmi som vyzerala uplne nezmenena, tak ako vzdy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No veď o to ide! Ja budem mať španielsky závoj a na vrchu hlavy by som ho chcela. Lenže by som mala mať vlasy spredu trochu vyzdvihnuté, aby som vyzerala vyššia. Bude to však asi problém, lebo vlasy vyzdvihnuté a k tomu aj ten španielsky závoj... Pri tomto videu som našla možné inšpirácie. Pestujem si dlhé vlasy už pár rôčkov pre túto príležitosť a chcem, aby boli rozpustené, pretože ja ich väčšinou nosím zopnuté a pod tým závojom to bude vyzerať dobre. Žiadne lokničky, kučierky, ale niečo moderného... Uvidíme :-) Držte všetci palce, čo nakoniec vymyslím, a hlavne, čo nakoniec vzíde z rúk kaderníčky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pod tento typ zavoja sa hodi aj drdol aj rozpustene. Pozri, nasla som ti niekolko inspiracii:

    http://www.weddingobsession.com/wp-content/uploads/2009/01/mantilla-veil-2.jpg

    http://www.weddingobsession.com/wp-content/uploads/2009/01/mantilla-veil.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/_oZuFDni50Qs/R3ghAi9cKDI/AAAAAAAAAi8/ia3rI7SvtjM/s400/%231mantillaveil.jpg

    http://www.bloomingveils.com/images/mantillasimage.jpg

    https://secure.weddingaccents.com/shop/accessories/images/det/d_9723.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_D9o61GcSoFg/SNrdhztn4AI/AAAAAAAABDU/rpI49bs82v4/s1600-h/handmade+wedding+veil.jpg

    Neboj, urcite si najdes ten svoj uces. Ja som ani nesla na skusku ucesu, rano v den svadby som zasla do kadernictva, co sme mali pod bytom a v knihe svadobnych ucesov som si nasla taky, co sa mi pacil:) Cesali ma dve kadernicky, bohuzial drdol (mam dlhe kucerave vlasy) nebolo vidno pod zavojom, ale bol krasny.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeje! Ďakujem za inšpiráciu, už nie som taká bezradná. Najviac ma oslovil tretí obrázok. Vieš, že sa akurát chystám písať článok o svadobných závojoch? Nemáš náhodou niekde na nete svoju foto s tým účesom, lebo aj drdol vyzerá dosť dobre s tým španielskym závojom...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bohuzial na nete nemam ziadne svoje fotky, ale rada ti poslem na email, ak by si chcela. Hej, aj mne sa paci drdol pod tym zavojom, vyzera to mozno este viac tak spanielsky, juzansky.
    Urcite budes ocarujuca nevesta.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem! Poteším sa Tvojej realizacii účesu. Možno zo mňa bude tiež južanka ako vyšitá...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, dostala si moj email?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Az teraz som sa dostala na net, dakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj,

    pisem Ti tu, lebo pobox zase nefunguje, nepodarilo sa mi email odoslat. Nahodou mas pekne vlasky a mna hned napadol uces pre Teba, pozri sa sem, je to svadobne video a cesu ju hned na uvode. Myslim, ze by sa Ti uzasne hodil.

    www.vimeo.com/1698693

    A datum na svadobny den mate perfektny:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Pridajte Váš komentár

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Svadobné zákusky a sladkosti (Lacná svadba 4)

Aká by bola svadba bez sladkostí? Ona a hlavne On si to nedokážu predstaviť. Najčastejším dezertom na svadbách sú svadobné zákusky, obľube sa teší aj čerstvé ovocie a šaláty. Ľudia obľubujú aj candy bary. Ako zabezpečiť sladké pohostenie a pritom veľa neminúť? 1. Čokoládová fontána - zabudnite na ňu Fontány s tečúcou horúcou čokoládou lákajú k sebe množstvo

Svadobná tombola 2.

Do komentárov pod článkom "Svadobná tombola 1" nám pribudol od návštevníka či návštevníčky zoznam cien do tomboly, v ktorom sme našli veľmi dobré nápady. Tak sme sa rozhodli, že im vyhradíme samostatný príspevok. Síce cien v tombole je 70, odporúčame si vybrať tie, ktoré sa vám páčia najviac. Keď budete počítať, koľko času z programu chcete tombole venovať, rátajte s dvoma minútami na

Manželský sľub v kostole

Počas svadobného obradu Vás čaká svadobný sľub, je dobré sa naň pripraviť, aby ste vedeli, čo Vás čaká a neminie. A čo to vlastne budete sľubovať... Je možné si vybrať z dvoch variantov: 1. forma je taká, že ženích s nevestou odpovedajú na kňazom položené otázky dve odpovede, a síce: beriem a sľubujem . Táto forma mi príde veľmi neosobná, nakoľko z Vašich úst nevyjde ani samotný sľub, ani meno Vášho nastávajúceho, Vašej nastávajúcej. • Kňaz sa pýta najprv ženícha: Kňaz: M., beriete si (berieš si) M. za svoju manželku? Muž: Beriem. Kňaz: Sľubujete